Returpolitik

Vores retur- og tilbagebetalingspolitik er i overensstemmelse med EU-regler.

Vær venlig at sætte pris på den tid og omhu, der tages for at pakke og sende din ordre. Især i julen er dette meget vigtigt. Ethvert barn drømmer om en julegave eller en fødselsdagsgave.

Vi gør vores bedste for at sende dine ordrer så hurtigt som muligt. Så lad gaverne blive givet til dem, der virkelig ønsker og bekymrer sig. Lad børnene smile! Vi er vores kunder taknemmelige! I er de bedste forældre.

Ikke-refunderbare produkter

  • Specialdesignede, personlige produkter
  • Brugte (fundet brugsmærker) og derefter returnerede produkter
  • Ødelagt ved uhensigtsmæssig brug

    Annullerede ordrer

    I løbet af 14 dage efter ordren er afgivet, og hvis den ikke er afsendt, kan kunden annullere ordren og få fuld tilbagebetaling.

    Returnerede produkter

    Inden for 14 dage efter modtagelsen af deres varer, skal kunderne give os besked om, at de ønsker at returnere. Kunder har yderligere 14 dage til at returnere varerne. For at modtage den fulde refusion (produktomkostninger + forsendelsesomkostninger fra os til kundens adresse), skal kunden have:

    • udfyld kravet, inklusive ordrenummer, og send det til barintoys@barintoys.dk
    • send til vores adresse (hvorfra den blev sendt – se på pakken du har modtaget eller spørg os på e-mail)

    Returforsendelsesgebyrer gælder for Kunden. Efter at have modtaget returnerede varer, inspicerer vi dem hurtigt (1 arbejdsdag) og udsteder tilbagebetaling til den konto, det er betalt fra.

    Uanmeldte produkter

    Vi opkræver 380 kr. for hver bestilt, sendt og uafhentet kasse.

    Med uafhentede produkter mener vi:

    • Kunden nægtede at acceptere den bestilte kasse
    • Transportagent kunne ikke levere pakken, forsøgte at levere flere gange